MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

poniedziałek, 28 października 2013

Teczowa potrzeba

 kiedy pod koniec 2012 roku "przypadkowo"zetknelam sie z Reiki i kiedy od tego czasu przeszlam juz przez wszystkie trzy stopnie tej starej sztuki uzdrawiania, mam dosc regularne spontaniczne "ataki" otwierania sie kanalow energetycznych w ciele, szczegolnie odczuwam otwieranie sie czakry korony, co przypomina przykladanie goracego wegielka do czubka glowy.. nie jest nieprzyjemne w najmniejszym stopniu, choc kogos kto nie wie skad to odczucie sie bierze- mogloby  przerazic.
Czesto tez spontanicznie  przeplywa przeze mnie silna  energia, od stop do glow, mam wtedy wrazenie ze cala wibruje, jakbym byla podlaczona do transformatora.
Kolejne- bynajmniej niemile uczucie.
Coraz bardziej swiadoma przeplywu energii przez cialo i moje czakry, nierozruszane od lat.... juz mniej swiadomie mam potrzebe kolorowania swoich prac w calym teczowym spektrum.
Tecze chce widziec wszedzie.
Tak jak chce widziec kazda swoja czakre jasnno jarzaca sie swoim kolorem w odcieniach zdrowia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz