MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

niedziela, 10 czerwca 2012

Orgonitowy weekend

Wyrób  Orgonitów  zajal mi calutenki wczorajszy dzionek. Dzis wyjelam je z formy :)
Orgonity to temat rzeka. Nie pytajcie mnie co to i na co to... wpiszcie w Google, jest w internecie mnóstwo szczególowych informacji na ten temat.
Ja jedynie co rzekne od samej siebie- pokuscie sie o wykonanie ich dla siebie i dla  rodziny, przyjaciól. Warto.WARTO!!!!
Podstawowy budulec to zywica syntetyczna, krysztaly i metal.


Kwarc i przyjaciele

silikonowe foremki sa najlepsze. 


foremka moze w sumie byc cokolwiek co wam sie spodoba, chocby plastikowy kubek...

spirala Moebiusa, ukierunkowuje i wzmacnia strumien energii z krysztalów
Twardnieje sobie zywica, warstwa po warstwie- bo barwilam ja róznymi kolorami dla milszego wygladu

prawie koniec
mini stozek i wielgachny stozek, totalna improwizacja jezeli chodzi o zrobienie samej formy.. ale zdawalo egzamin.
rzut oka na "pracownie pod golym niebem"


to bardzo wazne by wykonywac ta prace na swiezym powietrzu, idealnie przy slonecznej pogodzie.
Opary plynnej zywicy syntetycznej sa bardzo toksyczne, wiec trzeba miec maske nawet kiedy robi sie odlewy na swiezym powietrzu.
Slonce i ciepla temperatura bardzo przyspiesza twardnienie zywicy, pamietajac takze fakt ze w sloncu krysztaly pieknie sie doladowuja . :)
Dzis rano  :)

Ach jakie jestesmy piekne, co nie?

Ten stozek wazy caly kilogram, wiec w sumie moze miec miano Tower Bustera  :)




5 komentarzy:

  1. ale czadoweeeee śliczne są!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, jakie fajne. I to cudeńko ma niby wytwarzać pozytywną energię? ;)) Chcę takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyzują na odległość, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te orgonitki juz porozmieszczane w róznych zakatkach Hobbitowa, pod lózkiem wielki stozek zsyla mi bardzo intensywne i kolorowe sny, pozostale z orgonitkow juz porozsylalam i porozdawalam mojej rodzinie i tym którzy wiedzieli ze ode mnie dostana jak tylko pogoda bedzie laskawa na tyle by wykonac je bez problemu.. nie jest trudno je zrobic a i tez nietrudno je kupic w internecie.. polecam zajrzec na etsy.com, duzo slicznych orgonitow ludzie robia, coraz wiecej ich, i to dobrze :) wpiszcie "orgonite" i zobaczcie :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń