MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

środa, 26 października 2011

Poranek Jesienny w Hobbitowie...

.. Will potruchtal sobie z aparatem, a ja umieralam z zazdrosci, bo trza mi bylo do pracy... Pieknie slaly sie mgly po polach...
Sami popatrzcie, jaki dzis byl poranek  w Hobbitowie...
Wszystkie zdjecia wykonal Will Hopkins, zeby nie bylo, ze ja tu jakies copyrightsy kradne czy co  :)
fot.Will Hopkins

...a to ja...  do pracy jechac trza.... tralalala.... a tu poranek taki piekny..... fot.Will Hopkins. 

fot.Will Hopkins

pan Bazant doglada swoich wlosci.. .fot. Will Hopkins

fot. Will Hopkins

fot. Will Hopkins

a to na wzgorzu za plotem....  fot. Will Hopkins


mgielne kolderki.... fot.Will Hopkins


fot. Will Hopkins

fot. Will Hopkins

fot. Will Hopkins

fot. Will Hopkins
i nasza chalupka na wzgórzu, w jesiennych kolorach :) fot.Will Hopkins

1 komentarz:

  1. ale baśniowo..:)..tylko te druty kolczaste..ja bym chciał parkę owieczek :)

    OdpowiedzUsuń