MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

wtorek, 23 sierpnia 2011

Powidla sliwkowe

Przy stawiku rosnie mi mlode drzewko sliwkowe. Nie znam sie na odmianach, mialo takie dosc spore, zóltaworózowe  slodkie sliwki.. pyszota  :) Walcze od wczoraj z wyrobem powidel a jutro mam ambitny plan upieczenia placka sliwkowego :D
Zapach powidel porozsiewal mi sie w calej chalupie.
Bede musiala sie tez wybrac na jerzynki, rosna ich tu cale polacie. I mnóstwo leszczyny tez...
W niedziele lazilam po car boot sales z zamiarem znalezienia dziadka do orzechów.. i nikt nie ma...
 a jakos nie mam ochoty kupowania nowego dziadka z "ikei"
 Czy w ogóle ktos z was moze mi wytlumaczyc dlaczego my toto nazywamy "dziadek"?
 Po angielsku brzmi uroczo idiiotycznie :)
A ponizej wczorajsze i dzisiejsze wypociny w pracy...
Ogromnie mnie to rysowanie uspokaja... Cierpliwosc idzie mi w góre, za pare miesiecy takiej rutyny zmienie sie w Budde :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz