MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

czwartek, 11 sierpnia 2011

Bydlo.

Pietnascie lat temu mialam sen, który wbil  mi sie w glowe z "jakichs przyczyn" na zawsze.
Ten sen wrócil do mnie we wspomnieniach ostatnimi laty   i od pewnego , juz dluzszego czasu mysle o nim codziennie.

W tym snie bylam tylko ja i moja najblizsza rodzina. Siedzielismy razem w jednym pokoju. Nie mówilismy nic. Plakalismy. Dlaczego? Bo wiedzielismy. O czym? O najezdzcach. Skad?... Z kosmosu moze. Innych. Najezdzcach, którzy podbili Ziemie. Ale my nie mielismy byc ich niewolnikami. Mielismy byc ich BYDLEM.
Dostarczajacym im pozywienia.
Mielismy byc "hodowani" w celach konsumpcyjnych.
Siedzielismy w pokoju w milczeniu. Obezwladniajace, przytlaczajace uczucie bezsilnosci. Swiadomosc sytuacji bez wyjscia. Nie ma wyjscia. Nie ma szansy na nic. Jestesmy od dzisiaj BYDLEM.
Wtedy, pamietam, powiedzialam po prostu.... "Popelnie samobójstwo".... Takie oczywiste....
I ta mysl , mocna, totalnie zdeterminowana. Prawdziwa. WIEDZIALAM ze dzieki temu  umre jako jeszcze wolny Czlowiek.
Nigdy nie zapomne tego snu....
Sily uczuc i sily decyzji.
i najprawdziwszego uczucia pozbawienia wszelkiej nadziei.






W pracy u mnie wisi na scianie Flatscreen TV.
Z BBC News caly czas.
Patrze na te zamieszki w Brytyjskich miastach.
Nic mi tu nie pasuje.
Nie pasuje od samego poczatku.

 Widze policje która nie interweniuje.
Widze wladze które celowo zwlekaja.
Biernie obserwuja.


Widze napedzanie machiny w strone zastraszenia bydla, jakim jestesmy MY.
Zastraszenia- patrzcie, mlodzi sa zdegenerowani. Trzeba wprowadzic nowe ustawy. Wieksza kontrole obywateli.
Mówcie co chcecie. Angielski "bunt nastolatków" nie jest dla mnie spontanicznym wyrywem hormonalnym. To  pieknie napisany scenariusz. Wprowadzenia nowego porzadku.  Cos, co bedzie sie nazywalo oficjalnie "demokracja".
Ale bedzie Totalitaryzmem Globalnym.
Mówcie co chcecie,  pukajcie sie w czolo. Usmiechajcie sie do mnie z przekasem. Mam to od dzis  gleboko gdzies.
Spijcie dalej.
Snem wiecznym.
Wierzcie nadal, ze w Smolensku rosna pancerne brzozy.
Wierzcie, ze Lepper mial nagly atak depresji.
Ogladajcie Familiade i M jak Milosc.
Placcie najwieksze w Europie podatki od wszystkiego.
Wierzcie ze "tak musi byc"
Wierzcie, ze macie prawo wyboru gdy wrzucacie glos do urny.


Witajcie w Matriksie.
Rozgoscie sie.
Wygodnie.
Bateryjki....

Jestesmy BYDLEM.
WSZYSCY!!!!!!

1 komentarz:

  1. czyli jak na 'Planecie Małp' :)..wszędzie manipulacje..a wybierają tych co im podsuną..

    OdpowiedzUsuń