MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

poniedziałek, 28 marca 2011

Sorry mate, didn't see Ya


Dojrzaly Rider mysli za innych. Dojrzaly  Rider wychodzi z zalozenia ze kazdy kierowca na drodze chce go zabic. Dojrzaly  Rider przewiduje zawsze najgorsze.
Dzis wlasnie TAKIE rozumowanie uratowalo mi moja sucha  dupe.
Przed bolesnym pocalunkiem w inna, wieksza dupe jakiegos idioty, który wyjechal mi z impetem  ze skrzyzowania  tuz przed mój dziób.
Tylko dlatego ze chyba szóstym zmyslem wiedzialam ze na mnie nie spojrzy. I odruchowo reka zamknela przepustnice.

Skonczylo sie jedynie na mym tancu opon rysujacych zawijasy koloru grafitu, steku polsko angielskich obelg slyszalnych tylko przeze mnie i zwierzecego wkurwa.

"Sorry mate, didn't see Ya".
Najwyzej to moglabym byla uslyszec.
Pocieszajace.
Lepiej zapobiegac.
i dalej traktowac wszystkich kierowców jak urodzonych idiotów.

2 komentarze: