MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

środa, 30 marca 2011

Rybki...

Aniolek ze zlotymi rybkami, aniolek z ciezarnym brzuszkiem w jablkowym sadzie i Willowe akwarium, juz zarybione....


 Dostalam milego emaila z USA, od kobiety która mówi mi ze czerpie inspiracje z moich konskich prac...
Nigdy nie wiem co myslec w takich momentach, ale zawsze jest to szalenie mile...
napisala mi , ze jej przyjaciólka hoduje konie arabskie...
http://www.cornerstoneranch.us/
no i prosze... znajome konskie pyski.. Justafire, Justadream.. ilez to razy próbowalam portretowac te cuda , które, jak  okazuje sie , pochodza z  TEJ stadniny.. a teraz dostaje mejla od kobiety która patrzy na moje rysunki próbujac nasladowac moja  kreske, a jednoczesnie wpada do tej stadniny regularnie i glaska te pieknosci po grzywach, które ja sama rysuje, gapiac sie na ich zdjecia wyciete z "Arabian Horse World"......
:)
no, trza chyba sie wziac do roboty naprawde teraz... :)
dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz