MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

wtorek, 1 marca 2011

Jadowite brosze i sen Wilka.

 


kolejne jadowite przypinki. To byla taka moja mala lekcja w tworzeniu modelinowych "canes", znaczy sie bloków, tudziez roladek, które potem tne na plasterki, tworzac  cala serie o takich samych wzorach. Niezwykle to latwe , nieskonczonosc w tworzeniu wzorów, jak w kalejdoskopie.
Broszki do 5 cm dlugosci, male takie.
Tak z innej beczki-niedawno mialam dziwny sen, ze przemienilam sie w ogromna wilczyce. Ale nie mialam klów, wciaz mialam ludzkie uzebienie. Czyli moze groznie wygladalam, ale bylam nieszkodliwa.
Wzielam moja siostre na grzbiet i pomknelam z nia w noc.
Ten sen nie daje mi spokoju-nie dlatego ze cos w nim bylo niepokojacego. Nic takiego. Ta moja pozorna "groznosc" i moja "opieka" nad siostra.
Generalnie, po moim szkoleniu NLP mam intensywnie metaforyczne sny.
Czy umialabym jakikolwiek z nich kiedys namalowac?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz