MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

niedziela, 27 lutego 2011

Ofelia?

.. czyli moje trzy zlote rybki metaforyczne prosto z podswiadomosci wydobyte, zyjace  w zamulonym wtedy stawie....
Zaczelam rysunek rok temu, skonczylam go dzis. Powiesze go nad nowym akwarium Willa, które wlasnie jest powoli i pieczolowicie przygotowywane do imitowania mini-Swiata dla gromadki rybich wiezniów :)
 Opalizujace akwarelki w roli glównej.

Tak wygladal niedokonczony w zeszlym roku.


 pomalowalam na bialo ramke i posrebrzylam ja. popapcialam tez opalizujacymi sprejami szary karton, jako tlo.
podoba mi sie. A wam?
a Willowe akwarium bedzie z kolorowymi LED-ami zmieniajacymi barwy co kilka sekund...  bardziej mnie interesuja same te LEDy nizli rybki  :)

2 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podoba! Sama z chęcią powiesiłabym Twój obrazek u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to rybki oczopląsu dostaną od tych LED'ów :)..obraz z ramką piękny :D

    OdpowiedzUsuń