MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

środa, 9 lutego 2011

Z Dziura w Glowie...


Powracam do machania piórkiem i pedzelkiem po papierze po dosc dluzszej przerwie...

a poza tym...
Trzydzieste urodzinki mojego braciszka dzis... :)
Starzejemy sie....
Ciekawe, czy dlatego, ze musimy sie zestarzec, czy tez dlatego, ze uwierzylismy, ze musimy....

Za dwa tygodnie zaczynam swój kurs NLP.
Weszlam w to gleboko, zbyt ciekawe, zbyt intrygujace, zbyt necace...
Boje sie jak cholera...
Jestem zawsze sparalizowana strachem na sama mysl o jakimkolwiek "performance"...
Dlatego wlasnie ide to zrobic, wlasny strach jest jak wyzwanie w tym przypadku.

A z innych moich dziwnych pomyslów-uwidzilam sobie zrobic na wlasna reke kurs szybkiego czytania.

Chce przekonac sie czy rzeczywiscie istnieja techniki które naucza mnie czytac dziesiec razy szybciej...
Gdzies tam podswiadomie nawet ufam ze sie uda... nauczylam sie plynnie czytac w wieku trzech lat, ot jakos tak... a  jako pieciolatka pozeralam grube tomiska...
Teraz moze jest czas nauczenia sie czytania na nowo?
Nie wiem, mam potrzebe. Mam obsesje.
Sciagam e-booki i chce je pozrec na raz wszystkie, po kolei i w kupie.

Mam wrazenie ze w glowie robi mi sie dziura.
Coraz wieksza.
By coraz wiecej moglo przez nia wplynac do srodka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz