MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

wtorek, 4 stycznia 2011

Smierci Swiadome

Umieralam dzis we snie. Zaplanowanie i przemyslanie wysychalam jak skoszona trawa.
Umieralam dzis we snie oficjalnie. Z namaszczeniem. Z uprzedzeniem calej rodziny. Umieralam w lózku, ja, jeszcze zywa mumia, z papierowa skóra i szarorudymi suchymi wlosami. Umieralam przed kamera na statywie, która sama ustawilam ,  by byla swiadkiem mojej osobistej ceremonii. Umieralam dzis ,swiadomie skupiajac sie na oddechu i na zatrzymywaniu go. Pomalutku, po odrobince. Sila woli splycalam prace przepony  by w koncu ja zatrzymac. Zatrzymywanie. Zatrzymanie. Stop.
Umieram.

Obudzilam sie w bezdechu. Znowu.  Znowu, kurwa mac....
 Przeciez sa lepsze rzeczy do robienia niz oddech.
Przeciez  mozna zyc bez Powietrza.
Mozna, kurwa, mozna!!
Kurwa.

Dostalam w prezencie Zacmienie Slonca. Imieninowe. Dziekuje, nie trzeba bylo.
Chmury gratis.


-Czesc, jak tam po Sylwestrze, ostra impreza byla?
-Nie imprezowalam.
-Co, Sylwka trza przeciez oblac.
-Nie pije.
-Przeciez pilas.
-Ale juz nie pije.
-To sie nazywa marnowanie sobie zycia.


Usunelam sie z Facebooka.
-Powalilo cie?
-Sciemniasz :)
-Wrócisz tu, zobaczysz.
-Masz depreche?




Mam zoladek wypelniony pralinkami.
Mam imieniny.
Nie pije i nie jestem na Facebooku.
Nie pamietam znaczenia slowa "deprecha".
Czasami tez nie oddycham.
Ucze sie umrzec swiadomie. Cokolwiek to oznacza.  Kurwa jego mac.

5 komentarzy:

  1. można powiedzieć Amen i na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nom właśnie, stereotypy..jak ktoś nie pije, nie pali, nie ma konta na fb (niedługo będzie obowiązkowe jak pesel:)), to 'nienormalny'..
    ale przekleństw ;)
    najlepiej śnić na jawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja piję, bo lubię smak wina. Lubię szukać w nim smaku winogron, a potem w winogronach szukać smaku wina. Lubię różne smaki i dokąd będę je czuć będę chciała się nimi cieszyć.

    OdpowiedzUsuń