MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Kotki w kolorze

Kredki akwarelowe i odrobine opalizujacej akwarelki...
Takie se, ino by bylo...
Wkurw mam lekki, kupilam przefajna ledwo co uzywana maszyne do szycia (po kiego!! hehehehe) na "karbudzie" :P
i stracilam ze trzy godziny surfujac w necie w poszukiwaniu instrukcji...
dupa , ni ma..
Wkurw sprawil ze do kolorowania kotków sie nie przylozylam...
:)
A tam.. :) jestem zajebista :)
moje "sprzatanie glowy" wydaje sie miec dosc spektakularne optymistyczne zakonczenie ... :)
Zaintrygowala mnie ta technika do tego stopnia, ze zaczynam wlasnie sobie o tym czytac... i za tydzien ide na "pokazik"... kto wie, moze czlowiek nauczy sie czegos wiecej i moze nie tylko sobie bedzie umial pomóc ;)
Zeby bylo jasno i  wiadomo o czym ja tu rozprawiam
Link do strony

1 komentarz:

  1. o maszyne zapytaj Adama... koteczki slodziutkie miaalllll....

    OdpowiedzUsuń