MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

środa, 24 marca 2010

Quadowy pamietnik i paluch u nogi

;) przesylka dzisiejsza od "Poznaj Swiat"....
wzieli moje balonowe zdjatko do publikacji, w zamian za  prenumeratke....
ale dodatkowej "nagrody" sie nie spodziewalam!! :)
smieje sie ze trafil w me gusta pieknie .. to, ze pamietnik, a na dodatek pamietnik z podrózy.. zdjecia, zdjecia, zdjecia.. i dwa quady :)
no niemal jak motocykl, ino o wiele wygodniej sie siedzi i nie da sie go tak latwo wywrócic ;)
jak na przyklad dzisiaj-na koszmarnie blotnistym podjezdzie na naszym hobbitowym parkingu
nie pierwszy i nie ostatni raz siluje sie z ta moja ukochana "cholera" która co chwila prowokuje pytanie przypadkowych obywateli  "is this really 125? sooooo big!"
ehem :)
a palucha u nogi w prawym dolnym rogu wybaczcie :)
choc nie wiem jak wy, ja uwazam ze komponuje sie wysmienicie na zdjeciu
hi hi :)

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, a czy się komponuje to ja nie wiem :) taki mały, że go nie widać :)

    buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Balony Twoje, a w Poznaj Świat i Quadach to okładki?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, to to po prostu "prezenty" za publikacje , bo za balony dali mi prenumerate magazynu i wyróznienie w postaci tego albumu "Afryka quadem" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aa:))bo juz się ucieszyłam ze zaliczyłaś 3 rzeczy za jednym zamachem

    OdpowiedzUsuń
  5. Malwinko, taka zajebista to ja moze bede w nastepnym zyciu jak bozia da hi hi

    OdpowiedzUsuń