MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

poniedziałek, 1 marca 2010

jajeczne popierdziólki


wycinanki z niepotrzebnych wizytówek .
Meczy mnie niewenowienie, wiec na takie stany najlepsze bezmózgowe wycinanki.
Posklejam z nich karteczki swiateczne, ale nikomu ich nie wysle...
znajac mnie i moje dobre checi.
a tak na marginesie.. wasze komentarze do wczorajszego mego posta dobily mnie mentalnie. odebraly wene i dobre checi.
Prawo Tarantelli po raz enty dalo sie mi we znaki.
To czego ja nie pokocham i skazuje to na smierc...-jest tym co bylo "najlepsze".
odechciewa mi sie chciec
i Zachciewa mi sie niechciec...
nikogo nie winie
siebie jedynie
ze olewam Prawo Tarantelli po raz enty.

1 komentarz:

  1. Chyba sobie zartujesz! Nie wiem o co chodzi, ale chyba wkrecasz sobie filmy bo Ty jestes najbardziej inspirujaca osoba jaka znam! Robisz takie rzeczy ze az samemu sie chce wziasc i tez takie cus porobic.... prosze cie! bez takich zalamek!
    Nastepnym razem nie wyzucaj nic tylko ewentualnie schowaj i zacznij odnowa na innym materiale. No! to tyle odemnie czekam na poprawke ;)

    OdpowiedzUsuń