MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

poniedziałek, 1 lutego 2010

Bialy Paw

Mój Boze, pedalowalam wtedy przez las na swoim niedocenionym "góralu" ile wlezie
i scigalam biala ruchoma plame przeswitujaca przez zarosla
bo wydawalo mi sie ze widzialam bialego pawia.


Alicja gonila kiedys Bialego Królika.
pewnie czula to samo w co ja w tamtym momencie.
Niemozliwa do odzegnania ochote przekonania sie ze sie nie sni.
Ze to za krzakami to rzeczywiscie...
Nazajutrz rano obudzila mnie siostra ,dzwoniac do mnie na komórke :)
"Angelikaaaaa... choooodz szybko na dól.... "
Bialy Paw w ogródku.
Tak po prostu.
Je sobie ziarenka które rozsypaly sikorki buszujac przy karmnikach.
Sobie dziobie.
A ja sobie patrze.
No tak po prostu no.
Sobie przyszedl.
Niewiadomoskad.
No Kraina Czarów no...
Hobbitowo.

5 komentarzy:

  1. Kocham Pawie, a białe to już bez dwóch zdań :)

    Mieszkasz w raju!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Piękny ten biały paw. Zresztą Twoje obrazki też są piękne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejeku...tez bym tak chciała..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem...
    Pozwoliłam sobie się rozgościć :)

    OdpowiedzUsuń