MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

czwartek, 22 października 2009

Wspominkowo..

Axalp 2009

ile ja wtedy mialam lat? moze z piec...

mój tata dosc regularnie zamykal sie sam w lazience, zaslanial szczelnie szybe w drzwiach i wkrecal czerwona zarówke w lazienkowej lampie.... w mej malej glówce zawsze rodzilo sie pytanie... po co ?? co tata robi?
dlaczego nie moge wejsc do lazienki?
.. jakie to bylo dla mnie dziwne...
:)
jakies tatowe czary-mary...
chcesz córenko zobaczyc czary-mary?
tylko pamietaj, nie otwieraj drzwi...
:)
moczyl biale kartoniki w plastikowej misce , kladl na stary pasiasty recznik ... a ja patrzylam jak na tych kartonikach pokazywaly sie zarysy mojej buzi
buzi mojej siostrzyczki
i braciszka
czary-mary
najprawdziwsze
wystarczylo wlozyc kartoniki w wode i pojawialy sie obrazki z mojego zycia...
ta sama pieciolatka po kryjomu pózniej, znalazla pudelko z tymi magicznymi kartonikami, wcisnela je w napelniona woda umywalke , wyjela.. i z drzeniem serca czekala na obrazki...
moze zobaczy siebie w lesie u dziadków
a moze zobaczy siebie z tym slicznym pieskiem którego widziala przedwczoraj
nie pojawilo sie nic co przypominaloby cokolwiek
:(
cos popsulam
ale co?
..
:)
oj Tatus...
zebys ty wiedzial ile naprawde jest tu TWOJEGO wplywu :)
duzo...
dzieki za te czary-mary sprzed lat ;)
kocham cie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz