MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

sobota, 22 sierpnia 2009

urlop .... ;)

po takim urlopie bedzie sie bardziej zmeczony niz przed ....

mentalny break-down ....

....po któryms z kolei i pewnie juz ostatecznym "nieporozumieniu stron" z kims kogo sie uwielbialo ale od którego bylo sie zbyt "róznym"....

...po psychicznym wysilku przejechania w sumie 500 kilometrów za kólkiem na wlasne zyczenie w koncu...
wbrew mysleniu ze sie nie umie samochodem jezdzic

... po uganianiu sie z aparatem za kucykami lazacymi po ulicach, szkockimi krówkami i danielami gdzies w krainie New Forest zwanej

..... po smierci ze starosci i wypracowania mego wiernego kochanego Eosa 20D... czy to nie jest dziwne ze ostatnie jego zdjecie jakie wykonal, bylo zdjeciem kregu Stonehenge.... umarl z klasa.. jaka mial przez cale swoje zycie....

... i po powitaniu na naszym swiecie nowego czlonka rodziny....
22 sierpnia, piata rano
Kacperek jest juz z nami
malenstwo
malenkie malenstwo
kruszynka

"a co ci mialam mowic Angela ze mialam skurcze? wtedy bys juz w ogóle nie wyjechala na ten urlop i nerwy bys miala wieksze za kólkiem.. a tak to sobie moglam urodzic w spokoju :))"

;)

13 komentarzy:

  1. Urlopy powinny być zakazane bo człowiek wraca bardziej zmęczony niż przed wyjazdem. Ja też pochowałem aparat podczas mojego ostatniego urlopu (R.I.P.)

    OdpowiedzUsuń
  2. a tam, a to ze ciocia zostalam nie zasluguje na pogratulowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, nie jestem zbyt rodzinny chociaz jestem wujkiem, jakbys zostala moja ciocia to bym Ci pogratulowal ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. oj lepiej zeby twoja córa twego komentarza nie przeczytala :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka też nie jest zbyt rodzinna, jesteśmy tacy sami, ograniczamy się do relacji z najbliższymi czyli mama,tata,dziecko a wujki i ciocie ... coż, najlepiej wygladają na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
  6. no to wielkie dzieki .... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bierz wszystkiego do siebie, nie we wszystkich rodzinach tak jest, widocznie w Twojej jest inaczej, ale nie wymagaj zebym gratulowal czegos czego kompletnie nie czuje

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie bocz się już, ja mam dzisiaj naprawde dziadowski dzień to jeszcze się boczysz na mnie ;/ wrrrr

    OdpowiedzUsuń
  9. bo mi nie kcesz pogratulowac buuuu buuu :((((

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję ( 50 zł się należy )

    OdpowiedzUsuń
  11. zdzierca!!!!!!!!!! buuuuuuuuuuu :((( i na dodatek gratuluje nieszczerze!!!!!!!!! pffff!!!! :((((((((((

    OdpowiedzUsuń