MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

sobota, 6 czerwca 2009


Pakiet Letni zostal chyba wyczerpany na ten rok..
pan Pheasant dziwnie zmarnial ostatnimi czasy, budzi we mnie wyrzuty sumienia ze moze strulam go angielskim chlebem
jego malzonki za to wygladaja kwitnaco.. to zawsze jakas pociecha..
koledzy z pracy Willa nie chca mnie przyjac do swego foto klubu
nie TEN poziom robienia zdjec
cóz
mysle ze pociesza ich fakt
ze wciaz zmywam naczynia
by miec na chleb
i na kolejny fotograficzny gadzecik ;)

3 komentarze:

  1. ...ciekaw jestem jaki to bedzie fotograficzny gadzecik ? Przy okazji gratulacje za "Wildlife" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieńdobry :) dawno tu nie byłem -zarobiony jestem :( Nawet nie ma czasu poobrabiać fotek z Duxford. A u Ciebie jak w zegarku - codziennie coś :) (hmmmm - czy w zegarku jest codziennie coś? ) Co do kolegów obiecaj im że będziesz robiła fotki tylko komórką i w najgorszej jakości to może przyjmą :) Gratuluje , wystawy i nagrody - pozdrawiam do usłyszenia,poczytania zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariusz, zawsze "cos" tam jest na oku :) Arek, trzymam za slowo, ze do zobaczenia wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń