MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

piątek, 15 maja 2009

Poczta Polska

Poczta Polska nie lubi kamyków
szczególnie tych malowanych
Poczta Polska jest uczulona na malowane kamyki
ma fobie
i ze strachu
na psa urok
podepcze paczke
rzuci o sciane
na wypadek
by te kotki i pieski sie nie ruszyly
bo moze sa zywe
i roznosza bakterie
moze swinska grype
trza sie upewnic ze kamyk nie wstanie, nie podniesie sie, nie zamiauczy, nie zaszczeka
trza miec pewnosc ze kazdy kamyk w paczce zostal unieszkodliwiony wedle norm Poczty Polskiej
poranili ciezko moje kamyki...
pozabijali jednego po drugim
ale Poczta Polska dzieki temu uratowala Naród przed potencjalnym biologicznym zagrozeniem....
moje kamyki....
moje biedne kamyki......

6 komentarzy:

  1. TO SMUTNA PRAWDA,I JEST MI WSTYD ZA POLSKĄ POCZTĘ.ODEBRAŁEM TĄ PACZUSZKĘ ZE SKANDALICZNIE ZNISZCZONYMI MINI CUDEŃKAMI...SZLAK MNIE TRAFIA ŻE W NASZYM KRAJU NIE MA POSZANOWANIA DLA CUDZEJ WŁASNOŚCI..NIE MA SZANS NA ODSZKODOWANIE, A SKARGI ODBIJAJĄ SIĘ OD DYREKCJI POCZTY POLSKIEJ ,JAK SIUŚKI OD MURU...ANGEL, WYBACZ IM BO NIE WIEDZĄ CO CZYNIĄ ..Krzysztof W.

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardzo przykre, jednak np. ja tzw. "polskie piekielko" ciagle traktuje pobłazliwe i nawet nostalgicznie...nie wiem co bedzie po powrocie do Polski, ale chyba sobie poradze...mam nadzieje...kmmhmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. mariuszku... ja tez mam nadzieje.. bo wiemy przeciez ze milosc jest slepa.....

    OdpowiedzUsuń
  4. TYLKO PLATONICZNIE KOCHAĆ NAM POZOSTAŁO..O KRAJU MOWA :)POCZTY POLSKIEJ,A WŁAŚCIWIE CYMBAŁÓW LISTONOSZY, NIE LUBIĘ..I INNYCH CYMBAŁÓW,DYLETANTÓW, OSZUSTÓW I NIEUDACZNIKÓW TEŻ NIE LUBIĘ...ZWYKŁE KAMYCZKI POLNE, TAKIE PIĘKNE POSTACI I PEJZAŻE PRZYBRAŁY ..RĘKĄ ARTYSTKI STRAPIONEJ..

    OdpowiedzUsuń