MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

sobota, 18 kwietnia 2009

Mortal Kombat :D

a to taka typowa sielska scenka podwórkowa:) z dzisiejszego poranka.. Panowie bazanci zaniedlugo zaczna wchodzic nam na glowy na naszym podwórku, nie tylko juz na krzesla ;).. a ja zaczne byc ekspertem od znastwa behawioryzmu tych stworzen, majac je codziennie na wyciagniecie reki.. zakladam ze w sfilmowanej przeze mnie sytuacji jegomoscie mieli utarczke czysto terytorialna, gdyz jeden z nich jest mi juz dobrze znanym obywatelem, pilnujacym karmnikowego terenu :) szczesciarz jeden :).. nie ucieka na mój widok jak kiedys, a na odglos cmokania , wolno ale zdecydowanie zmierza w mym kierunku kojarzac juz to moje "jezykiem klikanie" z faktem dostarczenia resztek chleba pod karmniki.. niby glupie toto i ginie masowo pod samochodami, ale jednak jakies tam umiejetnosci wysnuwania wniosków posiada ...

a propo samego tomografu.... teraz juz wiem jak wynaleziono muzyke techno :D Gorzej ,kiedy to juz lezac w tej magnetycznej tubie uporczywie kojarzylam rytmiczny halas maszyny z technoparty-walczylam resztkami sily woli by nie wybuchnac smiechem ... no cóz, znaczyloby to tylko powtórzenie skanowania mych wnetrznosci ... doswiadczenie zyciowe zaliczone, klaustrofobikom nie polecam otwierania oczu nawet na chwile ;).. kto byl ten wie :).. i apel .. nie myslcie o imprezie techno!! :D bo bedziecie sie smiali :)

no tak.. teraz to kazdy kto to przeczyta , bedzie tak myslec :P

tylko co dalej .. CD z obrazami plasterków zlozonych z kosci , miesni i nerwów obejrzalam sobie na laptopie juz ze 100 razy... mój nowy wewnetrzny image tak mi sie podoba, ze na slawetnej acz schodzacej na psy "naszej-klasie" zmienilam zdjecie profilowe :).. tak czy siak, dopóki nie zadzwoni do mnie jakis uczony pan Doktor wyjasniwszy mi od A do Z gdzie ten jezozwierz siedzi i czy w ogole tam jest, bede sie wgapiala w te abstrakcje, guglujac wszelkiego rodzaju imidze z neta pod tytulem MRI scan, i znajac moje lubowanie sie w hipochondriach, bede znajdywala slady dyskopatii, ostróg czy chocby moze i stwardnienia rozsianego :D

ale tak w skrócie

cokolwiek

by wiedziec

czemu od czasu do czasu

moje nogi nie chca mnie po prostu sluchac.....

4 komentarze:

  1. kochana a przesłałabyc mi te plasterki? Na meila pojedyńczo duze? Zbieram takie obrazki "wnętrz"

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajnie, ja bym do nich strzelał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez do nich strzelam ale z deka inna bronia ;)

    OdpowiedzUsuń