MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

czwartek, 19 marca 2009

Lunchbreak i kamyki

zidiocialam na starosc i maluje po kamyku
jeszcze gorzej
jak zdecyduje sie komus to dac w prezencie urodzinowym
a znajac mnie
to tak zrobie
kto chcialby dostac kamien?
Viola Nowak ..... znowu ;)

juz od tygodnia jestem konsekwentna i gryzdam w pracy podczas przerw na lunch
dwie przerwy razy 30 minut równa sie jeden rysunek
weekendy beda na przemyslenie czy warto pojechac po tych rysunkach akwarelami
i ewentualnie przemyslenie zostanie w tenze czas zrealizowany
tak czy siak
przynajmniej dzieki temu
nie chce mi sie marnowac lunchowego czasu na papierosa ;)

a tak poza tym
wrócilam ze spacerku nad rzeka
w poszukiwaniu drobnych otoczaków
mam chcice na malowanie kamyczków ;)

2 komentarze:

  1. Kamil Dąbrowski19 marca 2009 13:55

    A mnie się podoba Twoje malowanie na kamieniach :) Słodki kot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny koci kamyk. jak się nie znajdzie chętny, to ja poproszę, tylko może na imieniny, bo to prędzej:D

    OdpowiedzUsuń