MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

poniedziałek, 23 lutego 2009

Wiosenne zakupy :)

musze sie z tym pogodzic
z zima trwajaca tydzien
i z wiosna przychodzaca w polowie lutego
musze po prostu to polubic, cóz innego mi pozostaje?
w koncu zdecydowalam sie zyc tu a nie nigdzie indziej ;)
moze te przebisniegi na trawniku nie sa takie straszne
a ptasiory spiewajace od rana nie sa az takim wybrykiem natury
pale szluga na podwórku nie muszac zakladac plaszcza
czemu nie ? ;)
..
zaszalalam wczoraj na targach fotograficznych
kupilam sobie zestaw lamp studyjnych
zaszalalam
nie mam nawet ich gdzie ustawic :)
teraz musze wygrac te pare milionów w lotto
by kupic wlasna wielka chalupe
która pomiesci w swych scianach kazdy mój pomysl
kazdy niezrealizowany
i nierozpakowany
i jeszcze znajdzie miejsce na kolejne
i mnie sama
i moje lózko
moje orchidee i male bonsai
Pembrokeshire, Tenby 2007
Pembrokeshire 2007

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz