MY PRINTS FOR SALE

Art Prints

My Etsy Shop

piątek, 18 sierpnia 2017

Trzy w jeden dzien


To bylo poltora miesiaca temu, w piekny czerwcowy goracy jak na jukej dzien. Wena jak rzadko pozwolila wtedy
 mi urodzic trzy pod rzad akwarelki .
Z rozbryzgami  :)
Musiala wtedy byc jakas wyjatkowa aktywnosc na Sloncu ze az tak owocnie minal mi ten dzien...
Szkoda ze nie zdarza mi sie to czesto.


czwartek, 17 sierpnia 2017

Kotki LSD

no dobra, moze nie LSD   bo za bardzo normalne, niefraktalne i nierozfragmentowane...
Moze tylko marysiowe kotki :D

wtorek, 15 sierpnia 2017

A lato przeplywa...

 A lato przemija.. ..niezauwazenie, jak to na Wyspach.
 Jest milo, jest cieplo...
Jest w sam raz...
Co bede was  oszukiwac, tesknie za upalami, za burzami w letnie wieczory , za duchota w poludnie  i potem pod pachami. Mam od malego mentalnosc zimnokrwistego gada- mozliwosc wygrzania kosci w sloncu daje mi witamine szczescia. Moja mama czula to od zawsze  podswiadomie ze mam cos z genów reptilianskich bo odkad pamietam, bylam "gadem na piersi wyhodowanym " albo "zmija" :D
Kupilam sobie przedwczoraj hamak w Ikei  :) by grzac moje reptilianskie luski w wygodzie  :)
To, ze niewiele  tu mam takich okazji do lezakowania solarnego czyni mnie istota z objawami depresyjnymi.
Wtedy na ratunek przybywaja moje koty
 i pedzle.
I jakos przezywam kolejne lato pelne rozczarowan pogodowych








czwartek, 9 marca 2017

Kruk

Jedno z moich ogromnych marzen bylo miec kruka za przyjaciela.
Troche zapewne zainspirowane serialem "Janka"  :)
Ktos jeszcze pamieta ten serial?
Z -nomen omen- mloda Agnieszka Kruk w roli glownej :)
Moze kiedys sie to moje marzenie spelni :)

niedziela, 12 lutego 2017

Tatuaz

Mam pozwolenie na publikacje wiec zamieszczam




























Tatuaz dosc duzy, na prawej stronie uda. Zdjecie pod katem dlatego proporcji pyska dobrze nie widac.
Ale z ulga stwierdzam ze nie jest zle.. :D
wzorowane na tym obrazku


Acha i nie ja go nosze  :) jakby kto zapytal :)

Pól-pyszczki

Rysunki na  projekt tatuazu. Usluga zaplacona z góry.
Ostatnio temat tatuazu krazy wokol moich prac czesciej.
Czekam w miedzyczasie na zdjecie swiezo zrobionej dziary na podstawie jednego mojego malunku.
Denerwuje sie. Bo nie chce zobaczyc na czyims ciele czegos  za co byloby mi wstyd...
No, jesli efekt marny-czytaj-tatuazysta spartolil robote, to na pewno nie bede okrutna i nie bede tego pokazywac na blogu...






piątek, 10 lutego 2017

konik morski

no moze nie do konca morski ale jesli grzywa jest w kolorze wodorostów....
Ciekawa noc astronomicznie dzis sie zapowiada
 podobno i pelnia, i zacmienie ksiezyca i kometa na niebie...
 znaki, znaki
 ale co mowiace?  ;)
 dobrej nocki mimo wszystko 

niedziela, 5 lutego 2017